Wednesday, April 7, 2010

saya amat RINDUKAN dia~~

ye...saya amat RINDU kan si comel itu~~
dah seminggu dia balik ke pangkuan family dia..
bla balik umah,rs kosong je..rs xberseri..rs mcm xmeriah..
alahai hatii...sabar laa.. dia bkn hak abadi kamu.. biarkan..
ntah mcmna keadaan si comel tu skg... dah mkn ke blom?
dah mandi ke blom?
aku tau keadaan dia bla bsama family dia...
kdg² dibiarkan comot smpai mlm.. kdg² dibiarkan xmkn..
alahai syg... xdpt bygkan keadaan si comel neh..
ingt lagi sblom aku g kje...
bla aku siap²,tgh btulkan tudung kat cermin dapur,si comel dtg..
ayang...nk kakan (makan)...
bygkan bdk sekecik tu tau erti lapar...
setidak² nya,aku goreng telur utk alas perut dia sblom g kje..
byk jgk dia mkn...sonok tgk dia mkn..
btol² rindukan dia laa~~
mak aku pe tah lgik...balik skola msti pggil afid~!!
seolah² dia ada kat umah mcm salu.. tp xde da skg ni si comel tu...
kalo x msti tgu dpn pintu bla dgr bunyi kete mak...
bla time mkn,msti bg dia mangkuk,dia yg nk suap sndri..
wlupon tumpah² tp hbis gak...
dgn terkangkang kaki dia,sgt chumellll!! hahaha
adik... kmu rindukan ktaorg x?
sbb....ktaorg rindukan kamu sgt²~~~~~ !!!!!



1 comment: