Tuesday, April 27, 2010

hepy bday syg~

smlm...bday NAQHAFID HAIKAL,ksygan ku~
hepy bday syg yg ke 2thn!
xdpt nk sambut,sbb dia kat Johor..sgt² rindui dia..
smlm,anta msj kat papa dia wish bday utk afid..xde dpt pe² balasan..
xpe la,mgkin xnk ktaorg gngu ank dorg dah kot..
tp..pg ni,umi afid anta msj...actually dlm msj smlm,aku ada selit 1 permintaan..nk taux ??
heeeeeeeeee~~ aku nk pinjam afid slama sebulan dok perak~!
hahahahaha
msj yg umi dia bg,amat la memuaskan ati aku~ sgt² sonok ok!
dia bg je pinjam afid,tp dgn syarat,msti pulangkan balik...
hahahaha,gilo apo aku xpulangkan ank org?hahaha
aku janji kat dia,aku pulangkan balik bla cukup sbulan..hehehehe...best²!!
aku pon xtau bla nk amik afid..tgk la kalo mak aku bg aku n adik aku g johor nek bas,utk amik afid,aku on jek~
kalo mak ayah aku sndri yg nk g amik,aku xkisah...tp dorg tau ke umah demok tu????hahahahahaha
dpt bmanja dgn demok sbulan pon jdik laa....nt² leh amik lg,ye x??
hehehe
bkobar² rs nya...rindu wooo..
dgn keletah dia tu,dgn nakal dia tu...haishhhhhhhh buat aku xtdo mlm~!! hahahaha
afid...sbr ye,nti mak lang dtg...insyaallah!
(itu pun kalo demok ni ingt kat aku..kalo xingt dah,naya jek aku turun JB)

(^_^)


No comments:

Post a Comment