Wednesday, January 27, 2010

MiSTeRi (*_*)

haishhhhh...sape la makhluk halus yg salu sgt misscall2 no hp aku..
da lm aku peratikan no ni salu sgt misscall2 aku..
aku tuko no untuk kali ke 15 kang....
kang bising plak abg2 n kakak aku....hahaha
pnh jgk sekali tuh...ada 1 no call aku...3g plak tuh...
aku da la xske 3g sgala bagai neh..melainkan 3g ngn fmly aku jek la kann..
mamat tu 3g aku,tp muka dia cover2 tutup....rimas aku...pastu mcm samar2 jek...
aku target dia nk 3g bnda bkn2 sbb mcm dia xpkai baju...
aku pon hangen laaa...
mangkuk tingkat pnya org...
nk 3g,btl2 la...kalo stakat nk lucah2...kim slm...
bodohhhh...!!haaaa amek ko!
terus aku letak...
mmg biol la mamat tuh...pastu tpn2 lagik...3g lagik..
haram aku angkat...
yg no terbaru ni,aku xtau sape..
dia xkerap misscall,tp mmg misteri...
aku ada anta msj,tny sape dia..
xbls ponnn..
biar je la kan...
lntak kan aje...
mls la aku nk lyn no2 mcm ni...
wat bising hp aku jek...


Thursday, January 21, 2010

ReLeaSe TeNsiOn KaTaNye~~~~~~

Semalam xtau nk watpe...so,g lepak2 kat padang permainan depan umah...
ringan sket pale otak neh sbb rs mcm mslh da ilang skit..
skit je la,xbyk...
mslh still lyn ada ni...
xtau nk ckp la...
pe pon,msh sdih...



















dlm neh mungkin korg nmpk saya ceria...sbnr nye,dlm hati xde sape pon tau....

Wednesday, January 20, 2010

ENGAGEMENT DAY


14 Februari 2010...Engagement Day...
time tu Valentine Day n Chinese New Year...
msti gempak...hehehe
xsabar nk tgu ari tu tiba....
hehehe
pe pon.....tggggguuuuuuuu!

Tuesday, January 19, 2010

kenangan demi kenangan

alhamdulillah...sedikit rasa lega bertandang kat hati ni...
kdg2 mmg kta kne luahkan tntg perasaan kta...
tma ksh encik sham...
skurang2nya,awak tau tntg perasaan sy pd awk..
sy redha tntg jodoh kta...wlupon yg pasti,kta xleh terlalu sygkan seseorg...
tma ksh untuk ksh syg yg pnh awak bg pd sy...
sesungguhnya,awk slh 1 harta sy yg paling bharga dr dulu,kini n slamanya..
ya tuhan,kau titipkan lah kebahagiaan buat diri nya...
biarlah dia bahagia jika ini la yg kau tuliskan buat kami...
aku redha dgn ketentuan MU...
"da jodoh saya dgn org lain".... ye,saya phm...dan,sy mmg xmtk pe2 lagi...
mmg ada terpalit rs kecewa n sedih yg mendalam,tp akn sy tabahkan hati ni sekuat yg mungkin...
tma ksh ye,awak...awk mgajar saya erti ksh syg wlupon xbertahan lama..
tma ksh atas segala2 nya...



Monday, January 18, 2010

sedih



ya tuhan..
arini ntah np aku rs mcm sedih sgt2...
rs mcm down sgt2...
tetibe perasaan tu belenggu diri aku ni...
kdg2 rs mcm nk pegi jauh2...
aduhai hati....meronta2 diri aku untuk kuatkan diri,tp xleh...
cb pk lebih positif,masih xnmpk hala tuju...
pe sbnr yg aku nk?
yg lpas biar kan lpas...
aku xmtk pe2 dr sape2...arap maklum..
jd jgn tny pe2 pd aku...
jgn pk aku xrunsing....byk bnda yg merunsingkan pale otak aku neh...
mood aku berubah2...
jap ok,jap x...
jap heppy,jap sedih...
kdg2 terpalit perasaan kecewa yg teramat sgt...
duhai hati....jauhi kan lah smua ni...
aku hnya manusia yg nk dicintai dan mencintai...
tp pe hak aku untuk menidakkan takdir illahi?
biarkan dia...biarkan dia dgn khdpn baru dia...
aku xnk tau pe2...
bah kan,kalo diajak bertemu 4 mata sekali pon,aku xnk...aku cb untuk lari jauh2...
udah2.....jgn pk pe2 lagik...
aku kne kuat...
jgn menangis lagik...
tp...hati aku msh menangis...msh meronta dlm ksedihan...
moga aku lebih kuat untuk thn 2010 ni....
moga kwn2 jgk lebih kepada kebahagiaan....insyaallah...



Sunday, January 17, 2010

teman (",)

teman...
ya tuhan....trima kasih krana telah beri kesempatan pd aku untuk bertemu teman2 yg da lm terpisah sjak alam persekolahan..
bertemu dorg smua adalah satu kebahagiaan yg xterhingga dan xterduga oleh diri aku...
sgt2 sonok!itu yg dpt aku luahkan dr hati naluri aku..
tima kasih ya allah!

bermula nya pertemuan ni,diharapkan dpt mengeratkan lagi tali ikatan persahabatan antara kami smua..syukur yg teramat sgt krana pencarian yg baru bermula,bermula dgn baik...bermula dgn kebaikan,bermula dgn keseronokan,bermula dgn kebahagiaan...
sungguh hebat krana itulah yg dinamakan SAHABAT!
lihat dr air muka teman2 lama,terpancar 1 keseronokan yg indah...1 kegilaan yg tersangat hebat...

ya tuhan...
panjangkan la persahabatan ini dgn restu dr mu YA ALLAH...
persahabatan yg hakiki...yg xdpt dibeli dgn pe jua skali pon...
erat tgn yg dipegang,digenggam...maka akn erat la 1 ukhuwah bernilai harga sebuah sahabat...
teman2...ye,sy amat perlukan kalian...

untuk meniti hari2 tua saya..
tima kasih sahabat,krana ada ketika saya amat2 memerlukan anda smua...
tima kasih teman,krana tanpa anda smua,sy msih daif erti sebuah persahabatan...
yg lalu biarkan berlalu,moga pe yg ada didepan mata skg,dpt la sy berdiri disebelah kalian semua,dptlah sy genggami tgn anda smua spaya xde pe yg dpt ubah erti sahabat...!

sekali lagi...tma kasih sahabat!anda sgt2 hebat dimata sy...






Wednesday, January 6, 2010

whatever.......

da msuk thn br pon..
ntah la...mcm ari2 biasa jek..
msh byk yg aku perlu pbaiki diri...
aku msh blom sempurna...
kbelakangan neh byk mende yg kuasai pikiran aku...
serius,smpai rs bengang sgt2...
but,aku thn...kdg2 rs nk nanges...
adoiii..ntah la..np la ngn aku neh...
buntu....kecewa...mrh....sedih....mcm2 lagik la...
skg neh pon aku xbp sht...
msh batuk2...
masih lelah....
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!